گارانتی

گارانتی

نحوه فعال سازی گارانتی

مجموعه شرکت های رهروان ایساتیس در رویکردی نوین و در راستای کمپانی اصیل آلمانی، خود را متعهد به تعهد و کیفیت میداند لذا بر همین اساس  علاوه بر صحه گذاری کیفیت در تمامی فرآیند طراحی و تولید ، به جهت تامین اطمینان خاطر مشتریان، گارانتی طلائی خود را به منصه ظهور درآورده تا بدین ترتیب اوج تعهد خالصانه خود را برای تمامی محصولات خود به ارمغان نشاند و ادعائی جدی داشته باشد که :

رضایت مشتریان از تمام جزئیات، موفقیت ماست.

گارانتی هر محصول نشان از اعتبار و قابلیت اعتماد به محصول می باشد . امروزه این امر بعنوان یک مزیت مهم همواره مورد توجه همه مشتریان است.  مصرف کنندگان نیاز دارند اطمینان یابند که در صورت خرابی  و یا بروز هر گونه مشکل  در دستگاه ، مجموعه ائی توانا حامی حقوق وی می‌باشد و وی می‌تواند با  مراجعه و یا ارسال محصول به مرکز گارانتی ، مشکل خود را  با خیالی آسوده و بی دغدغه  و در اسرع وقت رفع نماید.

حال امروز شرکت رهروان ایساتیس گستر مفتخر است بعنوان نماینده انحصاری امسیگ آلمان در ایران ، گارانتی طلائی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش  محصولات خود را  را تقدیم حضور مصرف کنندگان خود نماید.

پر نمودن فرم پائین صفحه و ثبت آن

همچنین توصیه میشود با عضویت و ثبت نام در وب سایت  و ورود از طریق حساب کاربری ، از نتایج قرعه کشی های ماهانه، اخبار و مقالات امسیگ، آموزش و خدمات دیگر بهره مند شوید.

شرایط و ضوابط گارانتی :

1سال گارانتی  تعویض طبق نظر کارشناسان شرکت + 1 سال گارانتی  تعمیر ( اجرت و قطعات بصورت رایگان )

10 روز اول بعد از خرید در صورت معیوب بودن ، تعویض بدون قید و شرط در محل خرید صورت می‌گیرد .

تبصره: کالای دستگاه بخور شامل موارد بالا نمیشود. دستگاه های بخور امسیگ دارای 2 سال گارانتی تعمیر ( اجرت و قطعات به صورت رایگان ) می باشند.

خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، خطای ایجاد شده توسط کاربر ( عدم استفاده صحیح ) شکستگی بدنه ، سوراخ شدن یا پاره شدن، آب ریختن بر روی دستگاه و همچنین لوازم جانبی  و قطعات مصرفی دستگاه از جمله باتری ، آداپتور ، تانکر بخور ، کاف و روکش های  سنسور ترازو دیجیتال و تشکچه تشک برقی و تشک تشک مواج  شامل گارانتی  نمی باشد. اما شرکت رهروان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مشتریان به کار میگیرد.

مصرف کنندگان خارج از تهران و ساکن در شهرستانها  در صورت ارسال مستقیم از طریق پست  به شرکت اصلی در تهران، هزینه پست برگشت  به شهرستان رایگان می‌باشد.

مصرف کنندگان داخل تهران ، حمل ( رفت و برگشت ) دستگاه معیوب به دفتر  شرکت بر عهده مصرف کننده می باشد و دستگاه مستقیما به شرکت تحویل داده می‌شود.

نکته :

ارائه دستگاه همراه با کارت گارانتی و جعبه و فاکتور ممهور به مهر فروشنده با ذکر تاریخ خرید جهت بهره گیری از خدمات گارانتی  و ضمانت الزامی می باشد.

هرگونه تعمیر در مدت زمان ضمانت باید توسط تعمیرگاه و واحد گارانتی  شرکت رهروان ایساتیس گستر صورت پذیرد.

فعالسازی گارانتی
پر کردن فیلد های زیر ، برای فعالسازی گارانتی محصول خریداری شده الزامیست
نام و نام خانوادگی
تلفن همراه
شماره سریال
تاریخ خرید
مدل دستگاه
نام فروشگاه
تمام قوانین و مقررات گارانتی را می پذیرم